torsdag 1 mars 2012

Gay är tamifan helt okay!!

Jag förstår verkligen inte.
Måste folk hata för att folk är homosexuell?
Är den en sämre människa för det?

Att man inte kan förstå sig på en människa pga av dennas tro eller åsikt är en sak. Detta är något som man själv har valt att tro eller sagt.
Att vara homosexuell är inget man väljer!
Lika att folk hatar folk som är mörkhyade.
Det är heller inget som denna person kan styra över.

Det finns så många människor som mår så dåligt på grund av alla hatare. Människor som väljer att inte komma ut som gay pga dessa människor. Leva en lögn!
Eller människor som äntligen kommit ut som homosexexuell och då behöva möta folk som hatar en pga av det. Att nån äntligen tagit det modet och då behöva ta skit!
Jag förstår det bara inte!
Okej man har olika tycken och gillar olika saker. Men håll det då för dig själv när du vet att det sårar andra!

Min bästa vän är gay! Jag skulle aldrig byta bort henne mot någonting! Jag älskar henne för den hon är och inte för vad hon är!!

Nej, har du åsikter om människors liv så håll det för dig själv så blir världen lite snällare och lite bättre!!
Så sluta hata!
En värld, lite trevligare att leva i helt enkelt!


//Mamma till två busungar

2 kommentarer:

  1. Håller helt och fullt med
    Detta är inget dom väljer själva, utan föds med det.
    Dom mår säkert inte bra innan de har vågat att erskänna det.
    Låt alla människor leva som de vill och sköt er själva istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den anonyma över är jag: Yvonne Lundqvist,
      Fick inte till hur man skulle trycka för att visa vem man var.

      Radera