söndag 12 februari 2012

Söndag!

Och vilken söndag!
Noah har sovit hos Farmor och Farfar så jag kan inte vara ute i snön och busa med honom! Men det gör han säkert där!
Alva är fortfarande dålig! Febern har kommit och gått sen förra söndagen. För tillfället är hon feberfri men hon har sån jobbig hosta! Jag vt inte hur många gånger jag fick springa upp igår kväll och inatt för att hon vaknade med hostan! Lilla snuttan! Hoppas den är över snart!

När hon vaknat ska vi gå iväg och äta på kinan! :)Gud va gott det ska bli!

Jag har ju ätit LCHF kost denna vecka! Men jag står lite och undrar om jag ska fortsätta med den!
Igår efter jag ätit lunchen så mådde jag så illa och fick ont i magen! Är det verkligen så bra att ta bort kolhydraterna och mer fett!? Vad tror ni??
Så nu står jag här och undrar hur jag ska göra! Ska jag fortsätta eller ska jag göra något annat? Och isåfall med vad? Någonting måste jag göra för man mår väldigt dåligt att vara överviktig! Säg vad ni tycker!

Jag kommer fortsätta att skriva ikväll när jag har mer tid!

// Mamma till två busungar!

1 kommentar:

  1. Svar: De var så jag oxå kände. Ronja trivs på dagis o de känns inte som hon hinner leka så mycket nu eftersom dom har fruktstund och äter mat oxå.. Så funderar oxå på 3 dagar faktiskt :)

    SvaraRadera