onsdag 15 februari 2012

Torsdag

Redan torsdag! Hur fort går inte veckorna egentligen?!
Jag sitter och tittar på Grammy awards. Funderar på om de egentligen delar it några priser eller vad? Det har delats ut 2 priser bara. Det är ju bara uppträdanden...
Henrik är pÅ övervåningen och målar Noahs blivande rum.

Igår va jag ett så t klantarsle. Vi var på väg ner från trappen. Jag bar Noah och busade lite med honom. Och då missar jag trappsteget så vi ramlar och jag glider ner i trappen med ryggen! Har så jäkla ont men jag tar mig till soffan. Ber Henrik titta till min fot då det gör förbaskat ont. Och vad gör inte tån? Jo den pekar åt ett helt annat håll än vad den ska. Gör så satans ont! Conny som kommer säger då att vi ska ro ca ambulansen så de kan komma och iaf ge mig smärtstillande! Jo så de kommer ju och skjutsar även iväg mig till kga. Som tur va så va den inte bruten utan "bara" ur led! Så den rätar sköterskan fort rätt! Sen år det bara att åka hem.
Kändes riktigt löjligt att ambulansen skickade in mig för det men kändes bättre med morfinet. :)
Så idag känns det!! Blåmärken på ryggen, värk i ryggen, en lila och stel tå och värk! Mmm... Men som Noah säger -" det är ingen fara! Det går över! " tack Noah. ;)

Annars händer det inte mycket här. Noah är hemma den här veckan med feber, hosta och snorig näsa! Just nu ingen feber!!

Alva säger mamma. :) vet inte riktigt om hon vet vad det betyder men vi säger det. Ibland blir det mamamama...

Men hörrni nu får ni faktiskt lämna lite spår jag vet att den läs!

Nu blir det nog sängen iaf!
Natt

// mamma till två busungar!

1 kommentar:

  1. hehe.. rolig han är noah. Hoppas tån är lite bättre nu en vecka senare.
    kram kram

    SvaraRadera